phpThumb_generated_thumbnail
Abril

Viatjant en el barroc

Un programa a cavall del barroc italià i alemany que s’inspira en l’admiració de Johann Sebastian Bach pel “sacerdot vermell” (com era conegut en aquell moment Antonio Vivaldi), que va influir profundament en la seva producció. Bach, uns 70 anys més jove, es presenta en algunes obres mestres amb el diàleg sensible entre la veu de soprano i la flauta, i el programa es completa amb obres mestres de cambra de Haendel, Telemann i Paisiello. 

Un programa del barroco italiano y alemán que se inspira en la admiración de Johann Sebastian Bach por el “sacerdote rojo” (como era conocido en ese momento Antonio Vivaldi), que influyó profundamente en su producción. Bach, unos 70 años menor, se presenta en algunas obras maestras con el diálogo sensible entre la voz de soprano y la flauta, y el programa se completa con obras maestras de cámara de Haendel, Telemann y Paisiello. 

A programme of Italian and German baroque inspired by Johann Sebastian Bach’s admiration for Antonio Vivaldi, who had a profound influence on his music. Bach, about 70 years younger, is presented in some masterpieces with the sensitive dialogue between the soprano voice and the flute, and the programme is completed with chamber masterpieces by Handel, Telemann and Paisiello. 

Un programme de musique baroque italienne et allemande inspiré par l’admiration de Jean-Sébastien Bach pour Antonio Vivaldi, qui a profondément influencé son œuvre. Bach, de quelque 70 ans plus jeune, est présenté dans certains chefs-d’œuvre avec le dialogue sensible entre la voix de soprano et la flûte, et le programme est complété par des compositions de chambre de Haendel, Telemann et Paisiello.

 

Sang Eun Kim, soprano

Giuseppe Nova, flauta

Maurizio Fornero, clavicèmbal 

 

Programa

G. F. Haendel (1685-1759) Sonata op. 1 n° 4 en sol major Adagio, Allegro, Andante, Bourée, Minuetto 

Antonio Vivaldi (1678-1741) de l’ òpera “Arsilda, regina di Ponto” Io son quel gelsomino 

Johann Sebastian Bach (1685-1750) de la Cantata Schweigt stille, plaudert nicht BWV 211 “Kaffeekantate”: Ei! wie schmeckt der Coffee süße 

Giovanni Battista Pergolesi Sonata en fa major per a clavicèmbal 

Johann Sebastian Bach (1685-1750) Cantata BWV 82a Ich habe genug Ich freue mich auf meinen Tod per soprano, flauto e basso continuo 

Georg Philipp Telemann (1681-1767) Sonata en fa menor Andante, Allegro, Largo, Presto 

George Friederich Händel (1685-1759 ) de l’òpera “Alcina” Tornami a vagheggiar 

George Friederich Händel (1685-1759) de Pensieri notturni di Filli HWV 134 Nel dolce dell’oblio